01.02.2017

Hemmeligheden bag et brand

Det er ingen hemmelighed, at interessen for øl og microbryggerier er stigende. Men hvordan differentierer man sig som bryggeri i dette efterhånden stærkt konkurrenceintensive marked iblandt billige lokale øl, stærke udenlandske brands og hypede microbryggerier?

► Read more
01.08.2016

Visit Denmark. Hvergang

At vi danskere på mange måder ligner vores svenske broderfolk, er ikke til at komme udenom. Ligesom det heller ikke kan skjules, at de to lande og deres stolte folk på nogle områder er meget forskellige. Næsten som to forskellige verdener adskilt af blot et smalt farvand, men forbundet af hundrede års historie - og en bro. Et nærmarked med et åbenlyst potentiale for turisme med andre ord.

► Read more
01.05.2016

Snot or not?

Astma-Allergi Danmark arbejder for, at alle berørt af astma, allergi, høfeber og eksem får en bedre hverdag. Det gør de blandt andet ved at give råd og vejledning til mennesker berørt disse lidelser.

► Read more
01.03.2016

Elefantastisk event

Sylvester Hvid & Co. har i samarbejde med vores kunde enteriørbrand-virksomheden Rikki Tikki Company A/S for anden gang indbudt en række kendte danske designere til at dekorere deres bud på en Elefashion-elefant.

► Read more
01.06.2015

Usædvanlig billig forsikring

Efter flere års samarbejde kom vores kunde IDA (Dansk Ingeniørforening) til os med en ny udfordring. De havde en vision om at sikre vækst gennem et øget kendskab til fordelene ved at være medlem.

► Read more
01.04.2015

Kundeservice døgnet rundt

Chas. Hude, grundlagt i 1896, er den ældste IPR-virksomhed Danmark og en af de førende inden for IPR-konsultering. Virksomhedens mission er at øge kundeværdien gennem strategisk rådgivning inden for alle aspekter af brug, beskyttelse og håndhævelse af IP-rettigheder.

► Read more
01.03.2015

Bliv ekspert på ét minut

SEB Pension er Danmarks fjerde største kommercielle pensionsselskab med branchens højeste kundetilfredshed. Virksomheden ledte efter en nem måde at kommunikere det ret komplekse begreb – pensionsordninger – et notorisk low involvement produkt.

► Read more
01.02.2015

Pioneers wanted

Skanska er en af verdens største kommercielle entreprenørvirksomheder og ledende inden for bæredygtige bygninger med mere end 10.000 igangværende grønne bygningsprojekter på verdensplan.

► Read more
06.01.2014

Fremtiden kommer
i 4G-hastighed

TelePost er markedsledende i Grønland inden for telefoni og internet, og er derfor en vigtig brik i den udvikling Grønland undergår teknologisk og samfundsmæssigt i disse år.

► Read more
07.10.2013

LAND OF OPPORTUNITIES

Stibo Systems udvikler master data management løsninger til nogle af verdens største virksomheder. At skabe dialog med C-level beslutningstagere i den type virksomheder kræver meningsfyldte relationer bygget på et overbevisende fagligt fundament.

► Read more
01.10.2013

Følg batterierne godt på vej

Vi fortsætter den landsdækkende kampagne for indsamling af batterier i samarbejde med KFUM-Spejderne. Kampagnen har haft stor effekt både eksternt og internt i forhold til KFUM-Spejdernes egne medlemmer pga. det store værdimæssige fællesskab mellem spejderne og den gode gerning det er at genbruge batterier.

► Read more
02.07.2013

Mobil Handelsskole

Roskilde Handelsskole tilbyder mange forskellige uddannelser for unge og voksne. Skolen havde to store udfordringer da den kontaktede Sylvester Hvid & Co. for råd og vejledning.

► Read more
20.04.2013

I den gode smags tjeneste

Foråret er over os (i hvert fald ifølge kalenderen). Og forår er istid, for så lander sæsonens isnyheder i fryseren hos din lokale ismand.

► Read more
05.06.2012

Et sikkert
social media hit

Nogle musikere opnår med tiden nærmest ikon-status. Bedst chance har de kunstnere, der foruden uovertrufne faglige kundskaber også arbejder bevidst og professionelt med deres brand.

► Read more
14.05.2012

Opskriften på
crowd sourcing

McDonald's er verdens største familierestaurant. I takt med den stigende fokus på ernæring og kvalitetsråvarer i samfundet generelt, besluttede McDonald's at skabe et afsæt for kernekunderne - familierne - at udvikle sunde madvaner på.

► Read more
09.04.2012

Functional
food nyhed

Midt i bølgen af danske og internationale energidrikke, typisk bygget op omkring høj-potente og action-prægede aktiviteter med indbygget adrenalin-sus, har Sylvester Hvid & Co for Beverage Group lanceret en læskedrik med det modsatte formål.

► Read more
2012

Work smarter,
not harder

Brugen af smartphones og tablet pc's er i kraftig stigning, men relativt få brugere anvender dem integreret med dagligdagens kontor-opgaver, fx print og scanning.

► Read more
14.03.2012

Gør de små
fordele store

Der er mange fordele ved at flytte til miljøvenlige kontorlokaler. Både direkte økonomiske fordele ved fx lavere energiforbrug og indirekte gevinster i form af bedre indeklima, lavere sygefravær, gladere medarbejdere og en stærkere profilering af virksomheden.

► Read more
19.12.2011

Digital
publishing

Den traditionelle nyhedsformidling flytter i stigende grad til de digitale medier, og en tilsvarende udvikling ses nu inden for bl.a. kundemagasiner og medarbejderblade. Sylvester Hvid & Co har i tre år udviklet og produceret magasinet "Investering" for Danske Banks private banking kunder.

► Read more
2011

Print grønt

Brother markedsfører sig som Danmarks grønneste printerleverandør, og de fleste af firmaets produkter er derfor både svanemærkede og anbefalet af Go' Energi initiativet.

► Read more
17.11.2011

Sylvester Hvid
SKI-leverandør

Sylvester Hvid har en stærk position i den offentlige sektor med mange kunder blandt kommuner, stat, regioner og halv-offentlige organisationer. I denne sektor fastsættes standarderne for alle større indkøb, herunder kommunikationsydelser, af Statens og Kommunernes Indkøbsservice (SKI).

► Read more
07.11.2011

En ny
AAA rating

Sylvester Hvid har igennem mange år været et af Danmarks mest velkonsoliderede bureauer. Det fik vi på ny et bevis på, da vi den 16. november modtog en ny AAA rating.

► Read more
01.11.2011

Effektpris

Sylvester Hvid har igennem en årrække været bureau for, Borup Kemi, hvis have- og husholdningsprodukter står i så godt som alle danske hjem. Samarbejdet har i tidens løb høstet megen anerkendelse.

► Read more
12.10.2011

It's business,
it's personal

Udbredelsen af sociale medier fortsætter med eksplosiv hast. Antallet af brugere og tjenester gør de sociale medier til en magtfaktor i meningsdannelsen - og en kanal der må tages alvorligt i markedsføringssammenhænge.

► Read more
12.09.2011

Gør Danmark
smukkere

For netværksorganisationen Hold Danmark Rent har Sylvester Hvid udviklet en national oplysningskampagne, der har til formål at afholde befolkningen fra at smide affald i naturen.

► Read more
18.03.2011

Fest for et
godt formål

European Recycling Platform (ERP) varetager indsamling og bortskaffelse af elektronisk affald, herunder batterier, på vegne af importører og producenter i en række europæiske lande.

► Read more
07.02.2011

Tjek på identiteten

Botjek er eksperter i bygninger af alle slags. Boliger, offentligt byggeri og erhversbyggeri. Inden for alle kategorier tilbyder Botjek en række test, tilstandsrapporter, mærkningsordninger og rådgivningsydelser.

► Read more
11.11.2010

Nytænkning
og traditioner

Bibliotekarforbundet har den grundlæggende udfordring, at mange af deres potentielle medlemmer ikke identificerer sig med den traditionelle rolle som bibliotekar.

► Read more
01.10.2010

Webbureau til
Sylvester Hvid

Sylvester Hvid har arbejdet med online markedsføring og web-annoncering siden 1995, men her i 2010 er der kommet et øget behov for en strategisk tilgang til online mediet.

► Read more
01.08.2010

National kampagne
for sparepærer

9 ud af 10 danskere har sparepærer i deres hjem, men størstedelen rydder forkert op, når sparepæren går itu. Derfor har Sylvester Hvid & Co. for Miljøstyrelsen gennemført en landsdækkende informationskampagne.

► Read more
04.01.2010

Vi bringer det
bedste frem

Air Greenland binder på mange måder det grønlandske samfund sammen. Alternativerne til lufttransport er ofte enten meget besværlige eller ikke-eksisterende.

► Read more
2009

Danske Bank
ny kunde

Formidling af viden om væsentlige økonomiske, politiske, erhvervsmæssige, videnskabelige, teknologiske, demografiske, miljømæssige og sociale trends er en kompliceret opgave.

► Read more
2009

Ny identitet til
Vejdirektoratet

Sylvester Hvid & Co har udviklet ny tidssvarende visuel identitet inkl. fotostil for Vejdirektoratet. Målsætningen var at underbygge, at Vejdirektoratet er en unik og moderne virksomhed, der arbejder med løsningen af mange komplicerede infrastruktur opgaver.

► Read more
2008

Forsikrings-
kampagne

I forbindelse med en offensiv vækststrategi har Ingeniørforeningen i Danmark (IDA) gennemført en omfattende analyse af deres medlemmer.

► Read more
2008

Air Greenland
er landet

Sylvester Hvid & Co har påbegyndt arbejdet som full-service leverandør af kommunikationsydelser til den samlede Air Greenland koncern.

► Read more
2008

Trade marketing
på hylden

Ord, der ikke følges af handling, er spild af tid. Som full-service kommunikations-bureau ønsker vi at kunne varetage kundernes interesser hele vejen fra indledende brandopbygning til det afsluttende salg.

► Read more
2008

Kampagne for folk
af rette støbning

Jobbet som fængselsfunktionær er til tider hårdt arbejde; både fysisk og psykisk. Sylvester Hvid & Co. har for Kriminalforsorgen udviklet en strategi og kampagne, der hurtigt og effektivt kunne skabe kendskab og tiltrækning til jobbet som fængselsbetjent med henblik på rekruttering.

► Read more
2008

Fuld strøm på
nyt el-selskab

Sylvester Hvid & Co står bag udviklingen af identitet og lanceringsstrategi for Danmarks nye el-selskab Switch.dk. Vi har bidraget med forretningsmæssig sparring, analyse, strategi, identitet og kreativt koncept.

► Read more
2007

Design
fremtiden

Syddansk Universitet (SDU) har fusioneret med Ingeniørhøjskolen Odense Teknikum. Det betyder, at universitet kan tilbyde en lang række spændende ingeniørretninger i både Odense og Sønderborg.

► Read more
2007

Kommunalt
employer brand

Mange kommuner har vanskeligt ved at rekruttere tilstrækkeligt kvalificeret personale. Således også i Roskilde Kommune. De annoncer, kommunen indrykkede i lokal- og regionalaviser genererede ikke ansøgninger nok, og mange af de ansøgninger, der blev modtaget, var ikke tilstrækkeligt kvalificerede

► Read more
2006

Bliv tryg med tryk

Hvad har kendte navne som Illum, B&O, Kræftens Bekæmpelse, Sundhedsstyrelsen, Willis, Københavns Universitet eller Vejdirektoratet til fælles?

► Read more
2006

Årets jobannonce

Både Berlingske Tidende og publikum på den årlige HR-messe i København, Sicef-messen, har kåret annoncen for DONG Energy A/S som årets bedste.

► Read more
2005

I luften med
konference

Københavns Lufthavn var vært for årets største begivenhed i luftfartsbranchen, ruteplanlægningskonferencen Routes, hvor ca. 2000 delegerede fra flyselskaber og lufthavne over hele verden besøgte København.

► Read more
2005

Vandbizzerne

I slutningen af 2004 blev Sylvester Hvid & Co. valgt til at udvikle en flerårig kampagne for Vestegnens Vandsamarbejde. De syv kommuner i Vandsamarbejdet ønskede en kampagne, der skulle motivere børn og unge i 4.-6. klasse til at drikke mere vand fra hanen.

► Read more
2005

Nu er det offentligt!

Fokus på kommunikation og dialog med borgerne, ansatte og kommende medarbejdere bliver stadig større i den offentlige sektor. Behovet for indsigtsfuld og strategisk kommunikations-rådgivning er derfor tilsvarende vokset.

► Read more
2004

Hele Danmarks
lokalbank

Sylvester Hvid & Co. har i flere år fungeret som full-service leverandør af kommunikationsydelser til Amagerbanken, en mellemstor regional bank i Københavnsområdet.

► Read more
2004

En god idé kommer
sjældent alene...

Evnen til at skabe den unikke fortælling om et produkt eller en serviceydelse er i højere grad end nogensinde afgørende for konkurrenceevnen. I den gode fortælling skabes differentieringen.

► Read more
1999

Ny online afdeling

Fænomenet World Wide Web er blot tre år gammelt, og brugerne kæmper endnu med de første tunge Windows udgaver på deres PCer.

► Read more
1998

Kommunikations-
fabrikken

Efter at have ligget på adresser i Københavns indre by og på Nørrebro i næsten 100 år, flytter Sylvester Hvid domicilet til Ndr. Fasanvej på Frederiksberg.

► Read more
1998

Grafiske
kompetencer

Sylvester Hvid & Co køber det grafiske produktionsbureau O'Brian for at øge sin kapacitet på grafisk design og produktion.

► Read more
1994

Ny ejer, ny
begyndelse

Efterhånden som de store internationale bureaukæder etablerede sig i Danmark, overtog de gradvis de internationale mærkevarekunders budgetter, som de også repræsenterede i den øvrige del af verden.

► Read more
1978

Made in Denmark

I årene op igennem 60'erne og 70'erne modtager Sylvester Hvid, der var et af tidens dominerende reklamebureauer, en række tilbud fra internationale bureaukæder.

► Read more
1921

Reklamefilm og
genistreger

Biografer dukkede op som paddehatte over hele Danmark, og Sylvester Hvid var i 1921 et af de første reklamebureauer, der producerede reklamefilm for sine kunder til dette nye medie.

► Read more
1900

De tidlige år

Jens Sylvester-Hvid definerede i 1900 for første gang begrebet reklame på dansk: "At reklamere er i kort begreb at minde folk om sin eksistens med forretningsformål for øje."

► Read more
1899

Danmarks første
reklamebureau

Da den unge cykelhandler Jens Sylvester-Hvid i 1899 havde brug for at skabe mere trafik i sin nyåbnede cykelbutik i København var skepsis i befolkningen over for det nymodens transportmiddel stor.

► Read more

Login

×